niedziela, 21 sierpnia 2011

Udany dzień


 Ten wczorajszy dzień był bardzo niezwykły pogodziłam się z moją przyjaciółką Olą i na dal jesteśmy przyjaciółkami i wszystko sobie mówimy i pomagamy sobie i wspieramy….
      W Kadłubie graliśmy w piłkę nożną z Kamilem B, Sebastianem S, Marcinem S, Danielem S, Patrykiem Z, Rafałem , Mateuszem S, Kamilem S, Patrykiem  P, Kubą S, Łukaszem K, Hubertem P, Dominikiem B, Mateuszem M, Dominiką S, Roksaną S, Igą B,Martyną R, Olą A, Dorotą B czyli ja…… Było super ale niektórzy nie byli zadowoleni bo na boisku był tłok i niektórzy nie mieliśmy co robić….
    Gdy wracaliśmy czyli ja i Ola odprowadzili nas chłopaki czyli Sebastian i Kamil było super śmialiśmy się i gadaliśmy zabawne rzeczy… Bardzo podobał mi się ten dzień i wszystkich bardzo lubię co byli na boisku i zawszę będę ich lubiła  nawet kiedy się pokłócimy to i tak będę o nich pamiętała…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz