czwartek, 18 sierpnia 2011

Ludzie których lubię i kocham

       Już wczoraj się pogodziłam z Pawłem moim szwagrem ale nasze kontakty nie są takie jak wcześniej…. Lubimy się i rozmawiamy ale nie tak jak wcześniej, wcześniej rozmawialiśmy o wszystkim a teraz tylko o tym co ważne…… Ale nadal go lubię i zawszę go będę lubiła jest dobrym człowiekiem i obiecuje że nigdy nie powiem na niego złego słowa….
     Wczoraj byłam z moją przyjaciółką Olą na Jeżynach…. Było super ale gdy zadzwoniła Martyna to się trochę zdenerwowałam… Bo Ja i Ola chciałyśmy  pobyć same a Martyna chciała się do nas dołączyć , ja naprawdę ją lubię ale czasem nie rozumie tego że ktoś chce z kimś innym zostać…..  i jest moją dobrą koleżanką…… Wczoraj bardzo było fajnie na boisku byli moi dobrzy koledzy: Ola A,  Dominika S , Iga B , Milena M, Kamil B, Kamil S, Marcin S, Hubert P, Sebastian S, Kuba S, Patryk P, Szymon B….. Bardzo ich wszystkich lubię i zawszę zostaną w mojej pamięci nawet kiedy się pokłócimy…..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz