wtorek, 17 stycznia 2012

I znów się przejechałam na fałszywej miłości…!


Poniedziałek rano zaczął się nawet dobrze.. Przywitałam się z chłopakiem, oczywiście całus później krótka rozmowa z przyjaciółką.. Po pierwszej lekcji świat się zmienił w koszmar.. Mój chłopak mnie zdradził z inną.. Przeliczał się z inną dziewczyną i nawet był z tego zadowolony.. Co ty odwalasz..?! Całe życie moje zmieniło się w koszmar, płakałam i się cała trzęsłam… Ja mu zaufałam a on..?! a on mnie zdradził… chociaż to nie było takie złe później stało się gorzej.. Po trzeciej lekcji czekamy sobie z przyjaciółkami i kolegą na poprawę z geografii a tu SMS przychodzi. ,, TO KONIEC”… stanęłam i chyba przez 5 minut nic nie mówiłam.. Później cała się trzęsłam, przy odpowiedzieć nic nie mogłam powiedzieć dobrze że Pan mi pozwolił następnego dnia poprawiać… Nic nie wiedziałam dobrze że były przyjaciółki bez nich bym sobie nie poradziła… Tyle łez przez niego wylałam.. Zaufałam mu a teraz  on się mści na mnie i obwinia za wszystko, za to że się rozstaliśmy, wiedział że bardzo mnie to zaboli jak zerwie ze mną przez SMS a zrobił to..! Mówił mi ,, Nigdy Cię nie skrzywdzę tak jak Kiepska Kasa Nowa Cię skrzywdziła, takiej dziewczyny nie da się skrzywdzić”  ja go kocham a on? Nie umie mnie już kochać..? a jeszcze na moich oczach podrywa inne dziewczyny.. Nie wiem co ten chłopak odwala.?!

Nie wiem jak sobie poradzę z tym wszystkim na razie nic nie wiem, nie wiem co będzie jutro a nawet nie wiem co będzie za tydzień… Boje się że on teraz będzie na mnie namawiał całą szkole i uda mu się to.. wiem niektóre osoby są za mną i mnie naprawdę lubią i mam nadzieje że tak zostanie na zawszę… Cały czas w głowie mam jego słowa, a teraz wszystkie jego słowa tak bardzo mnie ranią.. Teraz oglądam jego twarz i nie mogę spokojnie na niego patrzę, chętnie bym podeszła do niego i uderzyła go z wszystkich sił..

Trochę wszystko mnie przytłacza ciągłe gadanie na mój temat, ciągłe mówienie o nim… Ja nie chce żeby cała szkoła była przeciwko jemu chce po prostu sprawiedliwości i chce żeby on już nikogo nie skrzywdził.. Chciała bym jedno żeby podszedł do mnie i powiedział tylko jedno głupie słowo,, PRZEPRASZAM”  bo przeprasza wszystkich wkoło a mnie nie…
                                                                                          
Zawiodłam się kolejny raz i czuje się jak idiotka która jest nic nie warta, straciłam ochotę do życia… Ale dam radę jak zawszę najtrudniejsze są pierwsze dni a później będzie dobrze.. Dziękuje wam dziewczyny i wszystkim osobą które są ze mną… Kocham i dziękuje..  


3 komentarze:

  1. Powiem tak, jeżeli zadrze z Tobą, zadrze i ze mną i moimi przyjaciółmi, przyjaciółmi moich przyjaciół i tak dalej ;D
    No i w niektórych fragmentach nawet mnie cytujesz, oo ! ^^
    I pamiętaj, nie dam Cię skrzywdzić, razem przetrzymamy wszystko, choćby nie wiem co ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. współczuję takiej sytuacji :)
    jedna wielka świnia z niego jest
    nie przejmul się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uuuuu.. niefajnie widzę. szczerze mówiąc już czytając poprzednią notkę pomyślałam sobie 'nie chwal dnia przed zachodem' kiedy to pisałaś, że on jest zupełnie niż twój były kasa nowa. niestety, ale takie rzeczy wychodzą z czasem. oni wszyscy na początku są tacy cuuuudoooowniii.. no i w sumie na twoim miejscu tą zdradę już potraktowałabym jako koniec i ten sms wrażenia zrobic nie powinien. trzymaj się! :)

    OdpowiedzUsuń