poniedziałek, 17 grudnia 2012

wspomnienia ♥


Witam! Za tydzień święta nie lubie świąt, bo wtedy strasznie tęsknie za tatą... Ta wigilia, te puste miejsce przy stole te wspomnienia jak kiedyś byliśmy wszyscy razem a teraz tylko 5. nie umiem sobie tego wyobrazić, od 2005 roku każde święta to dla mnie koszmar. W każdym roku chce mieć to za sobą. nie obchodzą mnie te prezenty. te 12 potraf, te kolendy i te życzenia...


Wy bez serca ludzie pamiętajcie,
że jak macie rodzinę to o nią dbajcie,
bo nie znacie dnia ani godziny,
kiedy śmierć przyjdzie po kogoś z Waszej rodziny.

A teraz siedzę tu przy łóżku nie wiem co myśleć ale becze jak głupia i mam nadzieje że wszystko się ułoży i przeżyje to w wszystko :) Drodzy ja będę kończyć idę się uczyć chemi bo mam poprawe jutro :* Dziękuje Ci Ola za wsparcie dzisiaj tak samo Miśka Tobie :* Mam nadzieje że z Arkiem się polepszy bo naprawdę go kocham i chce być z nim jak najdłużej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz