poniedziałek, 24 grudnia 2012

Wigilia nie mogę uwierzyć ! ♥



Witam was w ten nie zwykły dzień, kiedy za jakieś kilka godzin będziemy składać sobie życzenia, będziemy przebaczać i jeść 12 potraf. A teraz jestem sama w pokoju i myślę nad tym wszystkim, tak jakoś nie umiem uwierzyć w to wszystko
w tamtym roku kochałam jak powalona Kacpra dzisiaj kocham Arka ale czuje całą sobą że to jest ten którego szukałam długo. Nie mogę uwierzyć. Kilka miesięcy temu nie wiedziałam że go poznam i będę kochać a teraz moje życie wreszcie się zmieniło i jest lepsze.

Dzisiaj o 00:00 będziemy z Olą na pasterce boję się że zobaczę tak kogoś za kim nie przepadam -.- Nie ogarniam tego chłopaka, myśli że jest naj ale czy nie może stać się taki jak rok temu, wtedy każdy go lubiła, szanował a tez? nie wiem..
Dobra idę w końcu pomóc mamie.... Kocham i dziękuje za uwagę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz