środa, 12 grudnia 2012

Jestem szczęśliwa ! ♥


Dzisiaj środa i dzień pełen wrażeń. Bardzo fajny dzień wiem że jestem wreszcie szczęśliwa, nie mówi wkurza mnie czasem jak ktoś mi dokucza czy mówi jaka ja jestem dziwna... Uwielbiam spędzać czas z niektórymi ludźmi Olą, Sandrą, Miśką, Dominiką! Uwielbiam was! ♥

Uwielbiam gadać z Arkiem, moim chłopakiem który mnie kocha! na którym mi strasznie zależy! uwielbiam z nim spędzać czas ale to nie tak dziewczyny że jak mam go to już nie chce z wami spędzać czasu bo chce i to bardzo... Ale nie pozwole żeby ktoś oceniał go że jest obleśny czy coś, on jest normalny mi się podoba... Nie każdy jest taki ładny ja też nie jestem...
Dzisiaj pisaliśmy egazmin z historii, wosu i polskiego, wos i polski jeszcze ale nie historia będę miała zero punktów napewno nie więcej...
Niedługo święta, ale jakoś niektórym ludzią i tak nie będę umiała wybaczyć, bo przez cały rok na mnie gadały, a teraz co? są takie miłe, kochane że aż ze slodkości się żygać chce...
Dobra ja idę się wykąpać i umyć włosy bo mnie już dupa boli...
Dziękuje i kocham was!!!! ♥
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz