sobota, 22 grudnia 2012

Przygotowania do świąt !


Coraz bliżej święta. Dzisiaj sobota i straszna tęsknota za Arkiem.Od rana z nim pisze, obudziłam się o 8.30. Później sprzątałam pokój, pomagałam mamie w pieczeniu ciast, robieniu obiadu, ubrałam choinkę a teraz siedzę tu i trochę nie umiem uwierzyć że święta. Wracają do mnie wspomnienia i to chyba najbardziej boli...Zaraz pójdę do Ola, pogramy w Gothic I i będziemy gadać, śmiać się... Uwielbiam z wami dziewczyny spędzać czas !  

Nie wiem jak to będzie ale jakoś nie umiem sobie tego wszystkiego wyobrazić, jak przypomnę sobie święta kiedy w naszym domu było około 30 osób a teraz zaledwie 5... no ale życie się zmienia. 
Serce mi boje coraz szybciej i czuje się taka szczęśliwa ale boje się czegoś bardzo. Od kilku dni cały czas mam wrażenie że obok mnie stoi mój tata.. nie wiem ale co roku tak mam lubię to uczucie czuje się taka bezpieczna

Czuje jak bym wreszcie doznała szczęścia! Czuje się tak jak bym dostała coś na co długo czekałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz