niedziela, 2 grudnia 2012

Chyba wróciło do mnie szczęście...


Dawno nie pisąłam miłam dużo zajęć, szkoła, dom i nauka... Niestety trochę się zmieniło jakie niestety ! bardzo dobrze że się zminiło... Teraz mam chłopaka który mnie kocha mam taką nadzieje, nikogo nie straciłam każdy prawie każdy się cieszy że jestem szczęśliwa. Od czwartku mam chłopaka dyskoteka zmienia świat.. Arek ma tak na imie pisze mi cały czas że mnie kocha, że jest ze mną szczęśliwy super się czuje... Tylko jednego się obawiam jednego że moja miłość będzie trawała tak jak z Kacprem chwile a później nara!... Chciałabym być już naprawdę szczęśliwa i każdemu tego życze...

Siedze teraz w pokoju sama, nie wiem co robić bo szczerze to nawet nie mam co robić... zapowiada się nudny troche ten dzień.

Trochę myślę o Oli, Miście chciałabym żeby były szczęśliwe żeby nigdy nie uroniły ani jednej łzy, żeby nie były smutne... Kocham je jak moje siostry które zawszę są ze mną <3 kocham was dziewczyny i pamiętajcie nie przejmujcie się opinią ludzi, nawet jak jakaś głupia I, K, K nas obgadują jak nam niszczą życie... Nie zapomne nigdy tym kobietą tego co nam zrobiły NIGDY!!! One mówią że ja jestem ta zła tylko szkoda że nie widzą jakie one są! Nie nawidzę jak mnie ktoś obgaduje! Dobra dosyć mam ich w d****.

Kocham was ! <3

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz