piątek, 21 grudnia 2012

lepsze i gorsze dni...



Dzisiaj 21 grudnia o rany już za 3 dni święta, te prezenty, miłość ta bańka mydlana i udana szczęśliwa rodzina bez problemów. Ale czy to ma sens takie udanie bo jakoś ja już nie mam siły udawać że jest dobrze że Ty Patrycja mnie kochasz, że zależy ci na mój szczęściu. Nie wiem jakoś nie mogę ogarnąć tego życia... Na pewno mogę ci podziękować za to że nie mam już dzisiaj siły by dalej walczyć, ale jedno ci powiem jak będę dorosła to nigdy cię już do Ciebie nie odezwie bo nie mam zamiaru za to wszystko. Ja dzisiaj nie traktuje cię jak siostrę moją siostrą którą chce mieć to są wszystkie dziewczyny Olą, Miśka i inne ale nie Ty!
Za 3 dni wigilia czas przebaczania a ja nie potrafię nawet sobie wyobrazić żeby będziemy siedzieć przy jednym stoję i udawać że ten cały rok był wspaniały! 

 Dzisiaj cały dzień spędziłam z Arkiem. Było super kocham go strasznie i się cieszę że jestem z Tobą ! Dziewczyny to nie tak że nie chce z wami przebywać bo jesteś dla mnie ważne i to bardzo, kocham was jak siostry nie umiem bez was życia! jesteście dla mnie tak ważne jak moja mama... Każdego dnia się zastanawiam ile jeszcze czasu mi zostało by z wami być. Dzisiaj mówili o końcu świata bałam się że już nigdy was nie zobaczę.. Teraz słucham "LALES - MĘTLIK" naprawdę fajna tylko strasznie smutna...
 Kocham was i dziękuje za uwagę !  

Ola Ciebie kocha :*
Miśka Ciebie też :*
Arek Ciebie też :* 
Kocham wszystkich oprócz mojej siostry !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz