piątek, 14 grudnia 2012

Dziwn dzień... ♥


Wróciła znów wspomnienia.. Nie wiem jak pewna osoba mogł napisać mi coś takiego, nie mówie napisała co myślała ale mogła zrobić to delikatniej bo mnie to zabolało. A teraz jak by nie Ola i Miśką to bym nadal miała te wątpliwości. Wczorajszy dzień zapoczął się głupio dowiedziałam się że Kacper mnie wgl nie kochał, wkurzało go to że pisałam mu KOCHAM CIĘ, przecież to żałosne! no bez przesady! jak tak bardzo mu to przeszkadzało to nie mógł mi tego powiedzieć nie no powiedział ale.. dobra trochę przesadzałam ale ja go naprawdę w tedy go kochałam.. Nie wiem czemu ale jakoś wczorajszy dzień mnie cały dołował, w szkole miałam wrażenie że każdy tylko inni a nie ja. Trudno, ważne żebym miała koło siebie kilka innych osób, żeby zawszę mnie wspierały i były. Gdy przyszłam do domu pokłóciłam się z Czarkiem napisał mi coś czego szybko nie zapomne, ale także zrozumiałam że warto mieć przyjaciół. A Kacprowi nigdy tego wszystkiego nie wybacze..
Dziękuje za uwagę ja idę się ogarnąć i posprzątać dom :* kocham was i dziękuje że jesteście

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz