poniedziałek, 19 grudnia 2011

Ja mam szczęście i ukojenie... Nie ma ciebie już!!!

      Szczęście.. Nareszcie czuje je od kilku tygodni, nie czułam tego nigdy tkwiłam w smutku i rozpaczy, nie umiałam się pogodzić z utratą i klęską.. Nareszcie mogę powiedzieć że jestem naprawdę szczęśliwa i dzięki Tobie i moim przyjaciołom… Nareszcie wiem co to znaczy być kochanym i kochać…. Czuje się dobrze bo wszystko wkoło jest teraz takie fajne i takie kolorowe… Wiem piszę do bani ale nie umie opisać uczucia które teraz mam w sobie są takie pomieszane i tak bardzo oczekiwane od dawna, każdej nocy marzyłam żeby być szczęśliwa i czuć się tak jak teraz się czuje…  Przez cały czas przed oczami miałam smutek i jego śmiejącą się twarz… Ale przepraszam ale to koniec nie dam więcej sobą pomiatać a na pewno nie tobie… Nigdy już więcej nie zranisz mnie, nigdy nie będę przez ciebie płakała skoczyło się, że będę się użalać nad sobą i twoim zachowanie do mnie… Trudno czasem trzeba stracić żeby zyskać.. Ale i tak ci dziękuje że jesteś bo dzięki tobie wiem kim mam się nie stać…
      Dzisiejszy dzień był bardzo nerwowy ale za razem cudowny. Rano pokłóciłam  się z Sandrą, wydarłam się na nią nie potrzebnie ale tak bardzo mnie zdenerwował… Każdy zaczął bić brawa i się zachwycać że ja taka grzeczna i miła dziewczynka tak wydarła się na Sandrę ale należało jej się trzeba przyznać… Niestety później w szkole było bardzo nerwowo bo przez PLOTKI i dziewczynę która lubi się zajmować nimi i je jeszcze bardziej pogłębiać pokłóciły się przyjaciółki Ola i Monika…  Były dla siebie jak siostry, pomagały sobie zawsze mogły liczyć na siebie a przez GŁUPIE PLOTKI ich przyjacielstwo by się rozsypało… Ale dobrze że pod koniec dnia ze sobą szczerze pogadały bo nie warto kłamać nikogo bo i tak kiedyś kłamstwo wyjdzie na jaw…  Trochę mi smutno bo Iza na pewno nie chciał je pokłócić ale musi teraz wyciągnąć z tego wnioski i naprawić to.. Mam nadzieje że wszystko wróci do normy i będzie tak jak dawniej..
     Ale pamiętajmy nie możemy kłamać osób na których tak bardzo nam zależy, ja kłamałam taką osobą i żałuje do dzisiaj ale dziękuje ze mi wybaczyłaś…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz