niedziela, 4 grudnia 2011

Dyrektorka...!!!!

      Jak ja nie nawiedzę dyrektorki. Dzisiejszy dzień jest do bani bo będę się cały dzień uczyła do testu. A jeszcze na dodatek  moje siostra się drze na mnie bo nie chce przeprosić dyrektorki, ale ja jej nie przeproszę bo ja nic nie zrobiłam jestem  w tej sprawie najbardziej niewinna a jak zwykle mam najgorzej mogłam wo gule nie iść w piątek na boisko ale nie żałuję bo był fajny nastrój każdy się bał i każdy uciekał najszybciej jak mógł..
        Byłam dzisiaj w kościele razem z siostrą siedziałam a tu dyrektorka idzie i się na mnie tak popatrzyła jak bym zrobiła jakąś zbrodnie że nie przyszłam jej przeprosić boże jaka ona jest dziwna wo gule te nauczyciele ,,niektórzy” mają nasrane w głowach myślą że wszystko im wolna i że są mądrzejsi od nas i mogą nam wszystko nakazywać a my oczywiście mamy to robić o Nie na pewno nie,  jestem grzeczna ale nie będę przepraszać za coś czego nie zrobiłam!...
         Nie zawiodę was i na pewno nie wsypię bo jesteście moimi przyjaciółmi a dyra niech spierdala…  Mam ją gdzieś!!!  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz