czwartek, 1 grudnia 2011

Bałagan w moim życiu...


Moje życie jest do bani… Te tygodnie były dla mnie okropne… Nie mogę pojąć od dawna jak ja mogę być tak głupia i naiwna....
Nie dawno poznałam pewnego chłopka Mateusza Stanka z Ożarowa jaki zbieg okoliczności znowu Mateusz Stanek…  Znowu miłość, zakochałam się w nim a on nic do mnie nie czuł  bawił się mną… nawet nie wiem czemu tak robił przecież mówił że KOCHAM CIĘ… A jeszcze te kłamstwa okłamałam wszystkich boże jak ja żałuję że was zawiodłam jak bym mogła cofnąć czas to bym nigdy nie popełniła takich błędów… Wiem że teraz każdy uważa mnie za jakąś dziwkę która ma w głowie tylko chłopaków nie jest tak dla mnie teraz najważniejsi są przyjaciele…
Dzisiaj czułam się okropnie dowiedziałam się że mój były chłopak o ile można go tak nazwać jest z Kingą… Bez sensu niektórzy mówią że on wo gule jej nie kocha ale czemu on tak robi czy on wo gule wie co to znaczy KOCHAM CIĘ. Mateusz co ty robisz? Ja nawet teraz nie wiem kim on dla mnie jest czy przyjacielem czy wrogiem… Gdy patrzę na niego smutek odchodzi i przychodzi gniew ale gdy z nim gadam to się czuję szczęśliwa…  
Z czasem minie ból ale teraz to nie wiem co będzie wybaczyłam mu i życzę mu szczęścia z Kingą ale wątpię że będą więcej niż 5 dni bo on się tylko bawi uczuciami dziewczyn… Ale cholernie żałuję że okłamałam moją przyjaciółkę Olę boże jak ja żałuję kocham cię Ola i nigdy już cię nie okłamię bo jesteś zbyt ważna…
           Kocham was przyjaciele… i dziękuję że mi daliście szansę nie zawiodę was…

1 komentarz:

  1. Dorka dasz radę ;* ważne ze już nie cierpisz tak jak wcześniej i odzyskałaś ludzi których kochasz, ważne jest by nie zapominać kto i co jest dla nas na prawdę ważne, nie łam się w końcu spotkasz tego jedynego, który cię będzie kochał i szanował, KOCHAM

    OdpowiedzUsuń