czwartek, 15 listopada 2012

I znów się zmieniło...


Kolejny dzień nawet spoko, nie było źle ale jak się układa to znów coś się zmieni.. Byłam wesoła, szczęśliwa a teraz? Smutna bo mój przyjaciel ma mnie gdzieś, pisze do mojej każdej przyjaciółki ja nic do tego nie mam nawet spoko ale czy mnie musi zawsze do kogoś porównywać… Nie wiem o co niektórym ludziom chodzi chcą mi spieszyć życie? Udało im się raz i robią to kolejny… Nie mam siły, niektórzy złoszczą się na Ciebie bo zrobiłeś coś źle raz a oni nadal to pamiętają. Chociaż ja też jestem takim człowiekiem który pamięta. Nie wiem co robić chciałabym iść teraz do Ciebie i powiedzieć ‘kocham cię ale wiem że nigdy nie będziemy razem bo to nie ma sensu, traktuje Cię jak mojego brata którego nie mam, jesteś ważny dla mnie a ty masz mnie w dupie.. Panie Cz. Proszę nie odwracaj się ode mnie zostało nam coraz mniej czasu do końca roku z każdym dniem coraz mnie i nie chce się kłócić bo nie wiem czy już kiedyś się zobaczymy czy nasze drogi się  znów zejdą. Boje się że połowę albo więcej osób nie zobaczę nigdy już więcej w życiu.. Łzy same lecą po policzku ale co ja mogę zrobić? Przewiązałam się do was wszystkim…  Może nie jestem dobrym człowiekiem ale uwierz mi mam uczucia. Chciałabym teraz tak po prostu żyć z każdym w zgodzie ale się tak nie da…

Dobra nie truje dziękuje niektórym osobą że są ! <3 kocham was Tobie Ola, Tobie Miśka, Tobie Sandra, Tobie Monika , Tobie Dominika i wszystkim :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz