czwartek, 15 listopada 2012

Dawno nie pisałam....


Dawno nie pisałam, ale to wszystko przez moją kochaną siostrę i jej męża. Zawszę tylko robią wszystko żeby mi spieszyć życie… Dzisiaj były urodziny Moniki <3 kocham ją i super było zobaczyć jej zaskoczoną minę jak weszła do szatni a wszyscy STO LAT… było super chciałabym być na jej miejscu :*

Każdy dzień jest nowym dniem dla mnie jest czasem koszmarem a czasem dniem z moich marzeń. Dzisiaj był nawet spoko chodź czasem mam wrażenie że dla każdemu jestem taka obojętna..  Nie dawno napisał do mnie Sebastian że na razie nie będziemy się spotykać bo nie jestem chyba jego dziewczyną (duperk) ale i dobrze bo i tak nie chciałam z nim być ! Sebastian który jest dla mnie jest dziwny (nosi okulary słoneczne w zimę) może w charakterze nie jest zły ale przed chwilą się dowiedziałam od 2 osób których znam trochę że bawi się dziewczynami, który nie wie co znaczy KOCHAĆ nie wiem.. Jak go zobaczyłam to nie ukrywam ale się wystraszyłam bo jest strasznie wysoki ale ja nawet nie potrafię z nim gadać, rozmowa się nie klei niestety ale nic z tego nie będzie.. Niestety nie potrafię udawać że kocham jak inni to robią! Dobra nie ważne kiedyś spotkam tego jedynego który będzie mnie kochał a na razie dziękuje osobą które są przy mnie nawet patrząc jak się zachowuje…

Wczoraj przyszedł do nas nowy kolega chyba Alek nawet spoko ale ‘Frośka’ nieźle na niego leci dzisiaj jak usiadł obok mnie to myślałam że mnie zabije! Masakra… Dzień nawet spoko chodź mogło być gorzej… Nie było dzisiaj Sandry szkoda trochę nudno no ale… Później Chudecka moja wychowawczyni głupia kobieta zaczęła używać docinki skierowane do mnie ale ja się tym nie przejmuje, chce to niech mówi co chce i tak mam ją w dupie!

Dobra nie truje ale dziękuje że jesteście ! Dziękuje że mogła poznać takich ludzi, że w tym gimnazjum się nauczyłam i poznałam co to szczęście, zaufanie, smutek i łzy porażki i tęsknoty. Każdy dzień z wami moimi przyjaciółmi, kolegami jest nowym dniem dla którego mam sens żyć.. Nie wyobrażam sobie was teraz stracić, nie zobaczyć więcej!  Kocham <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz