niedziela, 22 stycznia 2012

Kolejne godziny które nia mają znaczenia...

Zastanawiam się co zrobić żeby stanąć się odważną i pełną optymistu dziewczyną, co jeszcze w życiu mnie spotka.. Teraz siedzę sobie przy grzejniku i w rękach mam tylko jedną kartkę jest to kartka wspomnień.. Czuje się okropnie łzy lecą jedna po drugiej patrząc na nią widzę Ciebie i już nie mogę wytrzymać.. Tak bardzo Cię jeszcze kocham nic już nie mogę zrobić, nie mogę nic uratować a tak bardzo chce.. Tęsknie za momentami  kiedy mnie przytulałeś kiedy mówiłeś KOCHAM CIĘ chce żeby one wróciły nie chce tego co teraz jest chce być z Tobą.. Wiem że to nie możliwe i to tak bardzo boli.. Przywiązałam się do Niego do jego wzroku teraz nic nie będzie jak dawniej wszystko będzie takie beznadziejne takie szare, oczywiście mam szacunek i dużo przyjaciół ale nie wiem czy to wystarcza żeby ukoić mój ból po stracie Jego.. Po tym wszystkim co zrobił nadal go kocham ale wiem także że nigdy mu tego nie zapomnę…

W piątek moje przyjaciółka nas pogodziła i czułam się taka szczęśliwa ale wiedziałam że nie mogę robić sobie nadziei bo to nie ma sensu, bo już mnie nie kocha i już nigdy nie będziemy razem.. Kiedy spojrzałam na Jego, na jego cudne oczy serce mi pękło czułam się tak cudownie ale za razem tak dziwnie.. 

Nie wiem kiedy mi przejdzie uczucie do Niego kiedy przestanę go kochać ale teraz cholernie tęsknie.. Udaje w szkole że jest dobrze, że za nim nie tęsknie, że go już nie kocham ale gdy go widzę moje serce zaczyna szybciej bić ale radzę sobie z tym chodź zawsze mogło być gorzej mogłam nic nie mieć ani przyjaciół i na dodatek mieć zranione serce mam tylko drugie…

Boje się co będzie w poniedziałek, albo w środę bo mam urodziny ciekawe czy podejdzie do mnie i złoży mi życzenia… Skończę 15 lat 25 Stycznia… Nie wiem czemu mam jeszcze nadzieje, czemu się jeszcze łudzę chodź wiem że nie warto ale to mnie trzyma mnie przy życiu, ale także dzięki przyjaciołom.. 

1 komentarz:

  1. dziewczyno, on ci do szczęścia wcale nie jest potrzebny. zostawił cię - jego strata. poznasz innego to od razu o nim zapomnisz. ;) konczysz dopiero 15 lat, cale życie przed Tobą!

    OdpowiedzUsuń