niedziela, 2 października 2011

Wczorajszy dzień... Nie ma go już w moim życiu !!!

Wczorajszy dzień był dla mnie bardzo spaniałym dniem bo pokonałam swoje lęki i swój strach… Wczoraj widziałam moją dawną miłość był to cios prosto w serce bo nawet nic nie zrobił jak bym była dla niego niczym… zachowywał się tak jak by on był najważniejszy a to nie prawda jest dla mnie nikim, zerem sączonym zerem… Może powinnam ja pierwsza go przeprosić ale ja tego nie chce mam wielu  innych kolegów i przyjaciół którym mogę zaufać i się zawszę zwierzyć… A on niech idzie do swojej Moniki… Nie ma go już w moim życiu nie istnieje… Jeszcze nie dawno bałam się jego, ale teraz nie bo wiem że wiele osób stanie za mną i wiele osób mnie lubi bardziej niż niego….
Wczoraj także pogodziłam się z moim kolegą Kamilem on jest super bardzo go lubię bo umie doradzać i jest prawdziwym przyjacielem… Może on jeszcze nie traktuje mnie jako przyjaciółkę ale na pewno mnie lubi a ja go też… Wczoraj był bardzo smutna ale gdy się pogodziłam z Kamilem i przyszłam na boisko wszystko się zmieniło… Zaczęłam się śmiać i było super.. O godzinie 19.30 Mateusz i Kamil mnie i Olę odprowadzili i wtedy wiedziałam że się wszystko zmieniło… i że wszyscy mnie lubią trochę więcej trochę mniej ale lubią…
Wiem teraz co robiłam źle i wiem że nie warto się niektórymi ludźmi przejmować… zawsze być uśmiechniętym i zawszę mówić o swoich problemach swoim przyjaciołom.. Nie warto ich trzymać w sobie…

1 komentarz:

  1. Dorota <3
    Jesteś moją najlepszą, najukochańszą i najbardziej zaufaną przyjaciółką, nie miałam w życiu lepszej :*
    Jesteś mi jak siostra, wiem, że zawsze mogę na Cb liczyć, wiem, że nigdy mnie nie zawiedziesz :)
    Wiedz, że Ty tak samo możesz zawsze na mnie polegać, zawsze Ci pomogę, zawsze będziemy trzymać się razem :*
    Kocham Cię, bo jesteś najlepsza ^^
    I dziękuje za wszystko <33

    OdpowiedzUsuń